Sabtu, 16 Mac 2013

uRuSeTiA yAnG sEtIa 0.o !

Assalammualaikum .. hye ! ..
emm .. sbenarnya tak tau nk update apa ni ! .. emm .. ha ! .. tngk tjuk kt ats tu ''URUSETIA YG SETIA " ..
agak2 la kan , sapa urusetia yg setia 2 ?? ..
hehe ..sudah semestinya la, tuan empunya blog nie * cering beb ! haha ..

al kisahnya begini (eewwaahh) .. hihi .. hari khamis hri tu, MMKM kna jdi tuan rumah untuk pertndingan bola tmpr antra maktab mahmud .. so, urusetia pda hri tu mestilah bdak sekolah aku ..

smpai2 jew kat sana terus teacher pnggil .. sruh jdi urusetia .. aku xkisah laa .. ada 3 org .. yg 2 org lgi kna kutip bola .. :P .. tempat kami cun pnya,tambah2 lagi aku  .. nk tau dak kat mna ?? ..
adoi! yang tu pun nk kna hbar ka ? .. confirm tengah panas punya la kan ?? .. hehe ..

mula2 ok lagi laa .. memang niat asal nk tukar org,tapi pengadil tu yang pnggil "KAMALIAH MAI TOLONG TULIS MARKAH" .. PERGGHH ! sampai pengadil tu pun tau nma aq * dh pakai tag nma,mesti dye tau ! apa la aku ni kan ... haha .. aku pi jew .. coz orang len dah brapa kli dah silap tulis markah .. so,aku la yang kena ..


Alhamdulillah la, pak cik2 pengadil tu baik orangnya .. emm .. masa berganti masa, ingat kan hbes awai, tngk2 smpai lewat petang ! pergghh ! terbaik laa .. aku memang rasa nk pengsan dh .. dlm hti ''klu aq pengsan,pandai2 la hampa urus'' .. haha .. mcm apa lgi ! .. muka mmg burn arr .. perkara biasa, tapi dh thap yg truk dh muka aku .. hehe ..


masa  last2 tu,pi la bwah khemah tnggu cikgu  nk blik .. ada seorang ustaz ni kta " bgus noh hampa, urusetia yg setia sngguh ! .. * bangga x kiqa arr .. haha ...





p/s : bkan urusetia yg setia ja, setia pda yg satu jgk ! ( aacceewwaah) haha .!  :P

1 ulasan:

  1. hai, bw.. jom join... http://belogsaye-echa.blogspot.com/2013/03/segmen-jom-pilih-hadiah.html

    BalasPadam