Khamis, 15 Ogos 2013

SaHaBaT sElAmAnYa !

Sahabat adalah anugerah yang terindah dariada Allah untuk kita kan ? . sebab tu kita kena hargai persahabatan yang telah kita bina . Perkara biasalah kalau bersahabat ada perselisihan faham , xkena dekat mana2 , merajuk dan sebagainya . Dengan semua itulah tercetusnya kenangan kita dengan dia . Jangan dia dah tak ada kat dunia ni baru kita nak hargai dia .  Sahabat juga yang telah banyak menolong kita . xkira ketika kita susah ataupun senang . ! . Itu baru dinamakan sahabat ! . Bersahabatlah dengan mereka yang betul ingin bersahabat dengan kita . yang menghargai persahabatn kita .  Terima kasih sahabat kerana selama ini sanggup melayan karenahku yang nakal ini . Maafkan aku jika dalam persahabatan kita aku ada melakukan kesilapan :') .Terima kasih juga kerana selama ini sudi mendengar masalahku, mungkin membebankan dirimu ... BERSAHABAT KERANA ALLAH . Ukhwah Fillah Abadan Abada . (@_@) .  1001 kenangan yang telah kita cipta bersama .



Berkawan sejak kecil lagi.
Berlari bersama2 , Mengaji alquran sama2, Berkongsi pendapat , Berkongsi masaalah sama2 .. melepak sama2 ... :)



Berkawan sejak sekolah rendah lagi . selalu sembang sama2 . gaduh sama2 . kita still kawan sampai sekarang . walaupun xcontact selalu, tetapi kita saling mengingati .persahabatn yang terbina dah 10 tahun .lama tu ! . hee ~ indahnya bersahabat jika kerana Allah . 








thanks kawan . sepanjang persahabatan kita selama 5 tahun ni . macam2 karenah ada. haha . kita happy sama2, sedih sama2 .,belajar sama2 yang xboleh lupa ... gosip sama2 . hehe . banyak kenangan dengan hampa beb ! .  5 tahun menempuhi duri & ranjau bersama2 . kadang2 tu sorang ada msalah , semua turut bersimpati . friend forever :)

SeMoGa PeRsAhAbAtAn KItA KeKaL aBaDi SeLaMaNyA :') . sAyAng hAMpA ! 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan